Vi hjälper dig.

Promotique har ett nytt hem

Promotique från VistaPrint har flyttat alla sina produkter till VistaPrint för att kunna erbjuda ett ännu större sortiment och en ännu bättre köpupplevelse.

Kan jag komma in på Promotique från VistaPrints webbplats?

Promotiques webbplats är stängd. Men oroa dig inte, du hittar alla dina favoritprodukter från Promotique hos VistaPrint. Hela Promotiques sortiment med specialdesignade produkter har flyttats till VistaPrint, så den enda ändringen är att du handlar på VistaPrint, istället för på Promotique.

Kommer jag att hitta samma produkter hos VistaPrint?

Självklart ... och många, många till! Du hittar hela vårt sortiment med Promotique-produkter under Kläder och väskor och Reklamprodukter på VistaPrints webbplats. Den här flytten gör att du kan handla produkter från både Promotique och VistaPrint på ett och samma ställe. Behöver du T-shirts till nästa evenemang? Det har vi. Ska du skapa nya visitkort och flyers att dela ut på en mässa? Det har vi också!

Var hittar jag mitt Promotique-konto och min beställningshistorik?

Ingen fara, ditt konto är aktivt och det är samma inloggningsuppgifter som vanligt. Du kan gå in på ditt konto och visa din beställningshistorik och äldre uppladdningar via VistaPrint.

Behöver jag göra något själv? 

Vi har tagit hand om flytten, så du kan ta det lugnt. Dina kontouppgifter och beställningshistoriken har förts över automatiskt och blir tillgängliga med samma inloggning som innan.

Var hittar jag varorna som låg i min kundvagn?

Observera att om du hade varor i din kundvagn kunde de inte flyttas med till kundvagnen på VistaPrint. Men oroa dig inte, du hittar dina designer i ”Mina projekt” på ditt VistaPrint-konto. Därifrån kan du lägga till varorna i kundvagnen igen.

Kan jag göra en efterbeställning?

Dina tidigare beställningar sparas på ditt konto som en del av din beställningshistorik. Men efterbeställning av dina Promotique-produkter har vi inte möjlighet att ordna än. Men oroa dig inte, vi har en lösning! Vårt kundserviceteam kan hjälpa dig med efterbeställning genom att skapa ett nytt exemplar av din design – kontakta dem per telefon, e-post eller chatt så kan de svara på alla dina frågor. Observera att det här inte gäller dina tidigare beställningar från VistaPrint, de kan du efterbeställa när du vill, precis som vanligt.

Var hittar jag mitt tillgodohavande?

Ditt tillgodohavande finns kvar. Om du hade tillgodohavanden på ditt Promotique-konto har de automatiskt flyttats till ditt VistaPrint-konto.

 

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta vårt kundserviceteam – per telefon, e-post eller chatt.