Hur lägger jag till en medarbetare (designer) på min Vista x Wix-webbplats?
Följ nedanstående instruktioner om du vill ge en medarbetare (designer) tillgång till din Vista x Wix-webbplats för att göra designändringar:
- Logga in på ditt konto på VistaPrints hemsida.
- När du har loggat in håller du muspekaren över Mitt konto längst upp till höger.
- Klicka på Min digitala marknadsföring.
- Klicka på Hantera på Vista x Wix-hemsidans kort. (Då öppnas kontrollpanelen för din Vista x Wix-hemsida.)
- Klicka på Inställningar i den vänstra panelen.
- Gå till Roller och behörigheter i hemsidans kontrollpanel.
- Klicka på Bjud in personer.
- Ange följande e-postadress: [email protected].
- Välj rollen Hemsideshanterare.
- Klicka på Skicka inbjudan.
Ett e-postmeddelande skickas då till medarbetaren (designern) och du får ett meddelande när han/hon har accepterat inbjudan.
Mer information om Vista x Wix-uppgraderingen finns i relaterade artiklar i vårt hjälpcenter.
Om du har några problem med att lägga till en medarbetare kan du kontakta oss här.