Vi hjälper dig.

Jag får ett felmeddelande när jag försöker logga in. Vad ska jag göra?

Det kan vara frustrerande med felmeddelanden, men de ger oss också ledtrådar om vad som är fel. Låt oss slå fast vilket felmeddelande du ser:

”Fel e-postadress eller lösenord”

Det här felmeddelandet visas när du försöker logga in med en e-postadress som vi inte har registrerat eller när lösenordet som är kopplat till e-postadressen är felaktigt.

  • Försök att använda en annan e-postadress för att logga in.
  • Lösenord är känsliga för stora och små bokstäver, så se till att Caps Lock och/eller Number Lock på tangentbordet inte är aktiverat när du skriver in ditt lösenord.
  • Alternativt kan du återställa ditt lösenord.

”Användaren finns redan”

Det här felmeddelandet visas när du försöker skapa ett nytt konto med en e-postadress som vi redan har registrerat. Endast ett konto kan skapas per e-postadress.

  • Försök att logga in i stället för att skapa ett nytt konto.