Hoppa till huvudinnehållet
Vi hjälper dig.

Kan jag ändra leveransadressen?

I de flesta fall kan du begära att få ändra din leveransadress efter att du har gjort en beställning fram till dess att din beställning har skickats. Följ stegen nedan eller kontakta oss så hjälper vi dig.

  1. Klicka på Mitt konto > Beställningshistorik och efterbeställning.
  2. Klicka på Beställningsinformation för den beställning du vill uppdatera.
  3. På sidan Beställningsinformation klickar du på Ändra under Leveransadress.
  4. Uppdatera leveransadressen vid behov och klicka på Uppdatera
    • Du kan inte ändra till vilket land din beställning skickas.
    • Du kan inte ändra adressen om ändringen påverkar beskattningen.
  5. Läs begränsningarna i popupfönstret och markera rutan för att ange att du förstår att begäran kanske inte beviljas. Klicka på Uppdatera adress.
  6. Du kommer att få ett e-postmeddelande om att vi arbetar med din begäran.
  7. Du kommer att få ett nytt e-postmeddelande där det antingen står att begäran har lyckats och att leveransadressen har ändrats eller att begäran har avslagits och att leveransadressen inte har ändrats.

Några saker att notera:

  • Den nya leveransadressen tillämpas på alla artiklar i en beställning, även om alla inte har skickats ännu.
  • Att ändra e-postadress eller telefonnummer för en beställning ändrar inte informationen på ditt konto.