flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
flyers
gpp flyers
gpp flyers
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images
Flyers Referential Images

Flyers och broschyrer

Förmedla ditt meddelande var som helst och när som helst oavsett om du marknadsför en rea eller vill ge detaljerad företagsinformation.

  • Rätt antal: bra priser, oavsett om du beställer 25 eller 20 000
  • Rätt utseende: anpassa enkelt ett brett utbud av professionella designer med vår intuitiva designstudio
  • Rätt papper: från Economy till Premium plus och du kan välja mellan glansigt, matt eller återvunnet papper
  • Rätt produkt: enkel eller vikt, från smidiga format som kan delas ut till större storlekar som kan hängas upp eller läggas i mappar.
  • Hållare tillgängliga för storlekarna DL och A4 
Layout
Stående
Liggande
Vikning
Ingen falsning/Flyer
Enkelfalsning
C-falsning
Z-falsning
Vikt format
A7
A6
A5
DL
A4
A3
Fyrkantig (148 x 148 mm)
Fyrkantig (210 x 210 mm)
Papperstjocklek
Economy
Standard
Premium
Premium plus
Material
Glansigt
Matt
Återvunnet
Antal
Lägg till tillbehör Lägg till tillbehör
Inga tillbehör tillgängliga för ditt val
Hållare till avlånga flyers
Från 93,00 kr
Hållare till A4-flyers
Från 125,00 kr
Pris 312,00 kr ...
Ursprungspris (312,00 kr) + Tillbehör (0,00 kr)

Priser inklusive moms

Produktspecifikationer

Material, utfall, marginaler med mera.

Sprid ryktet på ett lätt men kraftfullt sätt

Oavsett om du vill imponera på potentiella kunder eller berätta om ditt företag för människor på gatan kan flyers och broschyrer hjälpa dig att väcka uppmärksamhet – och få dem att komma ihåg dig. De är ett enkelt sätt att sprida ordet om nya produkter och tjänster, skapa uppmärksamhet om reor eller evenemang och rikta in sig på specifika målgrupper. Så kolla in vårt stora utbud av anpassningsbara mallar och skapa just den typ av marknadsföringverktyg du är ute efter.

Varför välja flyers (ovikta)?
Flyers är ett bra sätt för att snabbt förmedla budskap till personer utan att överväldiga dem. Faktum är att de fungerar bäst när de fokuseras på 1 eller 2 enkla koncept eller stora idéer. De är lätta att paketera, var för sig eller tillsammans med andra, och dela ut till människor. 
De passar bra för marknadsföringsaktiviteter på gatan, exempelvis att göra reklam för en säsongsrea eller ett evenemang, eller att väcka uppmärksamhet kring att du öppnar en ny butik.

Guide för att skapa flyers för företag

Varför välja broschyrer? (se alla våra broschyralternativ )
Broschyrer är ett bra alternativ för presentationer eller målgrupper, eftersom du har mer utrymme att förklara vad ditt företag håller på med.Det extra utrymmet gör det lätt att organisera informationen i avsnitt så att dina kunderna enkelt kan hitta det de letar efter. Förutom att de är praktiska att dela ut så passar de perfekt för att visa upp (med hjälp av ställ) i områden med hög trafik, t.ex. receptioner eller butikens kassaområde.

Snabba tips för att skapa en bra broschyr

Välja ett papper
• Vår glansiga finish är blank och reflekterande – perfekt för foton och bilder med levande färger
• Vår matta  finish blänker mindre och har ett jämnare utseende med högre kontrast 
• Vårt återvunna papper har en naturligare känsla med ljusare färger. Tillverkat av 100 % återvunnet material

Välja pappersvikt
• Economy: 130 g/m² för glansigt och matt papper
• Standard: : 170 g/m² för glansigt papper, 135 g/m² för matt
• Premium: 250 g/m² för glansigt och matt papper, 270 g/m² för återvunnet
• Premium plus: : 400 g/m² för glansigt och papper

Skapa iögonfallande design

• Titta i vårt stora sortiment av designer enligt bransch eller tema och hitta just den passar bäst för dina behov
• Ladda upp valfri filtyp, till exempel.pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc eller .ppt) 
• Använd alltid uppseendeväckande text eller foton 

• För optimal skanning bör maximalt två olika typsnitt användas
• Testa att lägga till en kupong eller voucher direkt i designen

• Behöver du designhjälp? Våra egna experter kan hjälpa dig skapa logotyper, redigera mallar eller arbeta om befintliga designer. Se våra designtjänster

Få ut mesta möjliga av dina flyers och broschyrer
• Ta reda på var din målgrupp finns och dela ut dina flyers vid relevanta evenemang och platser
• Använd mindre storlekar på sådant du delar ut och större storlekar för sådant som ska hängas upp eller visas upp på annat sätt

• Fånga läsarnas intresse redan vid rubriken – du har bara deras uppmärksamhet ett par sekunder
• Uppmana till handling på ett tydligt sätt och se till att din kontaktinformation verkligen syns

Klickahär för leveransalternativ, information och undantag.

Vanliga frågor och svar

F: Refererar storleken till vikt eller ovikt format?
S: Om du väljer enkelfalsning, C-falsning eller Z-falsning så refererar storleken till efter att papperet har vikts. En DL-broschyr med C-falsning är till exempel ett A4-ark vikt så att det skapas sex separata sektioner (tre per sida).

F: Kan jag ladda upp min egen design?
S: Ja. Om du har en design som är färdig att använda kan du ladda upp den efter att du har valt vikning, storlek och layout.

F: Är pappret bestruket på båda sidor? Kan jag skriva på baksidan?
S: Glansigt och matt papper är obestruket på båda sidor, och återvunnet papper är obestruket.  Om du ska skriva på glansigt eller matt papper rekommenderar vi att använda en märkpenna – för återvunnet papper rekommenderar vi kulspetspenna.

F: Kan jag ladda upp min egen design? 
S: Ja. Vi stöder alla de vanligaste filtyperna, till exempel.pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc och .ppt.

F: Måste jag vika broschyrerna själv?
S: Nej. Vi viker broschyrerna åt dig innan vi skickar dem – när du får dem är de färdigvikta och redo att användas.

F: Har ni några designtips?
S: För att en flyer eller broschyr ska bli så iögonfallande och effektiv som möjligt rekommenderar vi att du följer dessa tre tips:

Använd inte fler än två teckensnitt.
För många textstilar gör att designen ser mindre professionell ut – den blir också svårare att läsa och förstå.
Se till att rubriken är slagkraftig.
Du har bara ett par sekunder på dig att fånga folks uppmärksamhet. Se till att rubriken är enkel, tydlig och lättläst.
Med ett bra foto kommer du långt.
Du känner väl till uttrycket att en bild säger mer än tusen ord? Så är det. Stora textmassor kan verka överväldigande. Låt en riktigt bra bild hjälpa till att förmedla vad du vill ha sagt och bjuda in läsaren.

F: Vilken typ av papper och vilka vikter kan man välja på?
S: Följande papper och vikter är tillgängliga beroende på vilken storlek och vilken vikning dina flyers och broschyrer ska ha:

Glansigt papper:
Budget (130 g/m²), standard (170 g/m²), premium (250 g/m²)
Matt papper:
Budget (130 g/m²), standard (170 g/m²), premium (250 g/m²)
Återvunnet papper:
Premium (270 g/m²)

 
Skriv en recension och se vad andra kunder säger.
Garanterat nöjd
Eller så ersätter vi dig. Oavsett skäl.