Allt till marknadsföringen av ditt företag.
Är du företagskund? Se priser exklusive moms längst ner på sidan.

Det går bara att använda en rabattkod per beställning. Rabatten dras av i kundvagnen. Rabatter gäller inte leveransavgifter, moms, abonnemang eller tidigare köp, om inget annat anges. Ytterligare avgifter kan tillkomma för leverans och uppgraderingar om inget annat anges. Gratiserbjudanden gäller endast det lägsta antalet av varje produkt och inte fler än 2 artiklar per beställning.

 
 

Rabattkoden är aktiverad:

Sett oss på TV? Klicka här för att skapa egna visitkort
Aktivera
Det går bara att använda en kod per beställning.
 
 
Sett oss på TV?
 
Rabattkoden är aktiverad
Sett oss på TV?
Stäng
 
 

upp till 50 % rabatt på allt

UPPHÖR IKVÄLL

Rabattkod

VP1212

Beställ nu

Informationsblad

 

Informationsblad

från 357 kr (inkl. moms)

Fånga kunder i farten

  • Dela ut till kunder, förbipasserande eller på mässor.
  • Passar perfekt till prislistor, menyer och annat.
  • Hållbart papper med slät, glansig finish.

Välj ett designsätt

Bläddra bland våra designer

Välj en design och anpassa den efter dina behov och önskemål.

Sätt igång

Ladda upp din egen färdiga design

Ladda upp din egen färdiga design så tar vi hand om resten.

Välj layout för Avlångt vykort och klicka på Fortsätt.
Sätt igång

- Alla priser är inklusive moms

  Antal Pris
 
  50 357 kr    
  100 558 kr    
  250 737 kr    
  500 849 kr    
  750 871 kr    
  1000 916 kr    
  1500 1.295 kr    
  2000 1.474 kr    
  2500 1.653 kr    
  5000 2.948 kr    
  10000 5.159 kr    
  15000 7.728 kr    
  20000 9.202 kr    
Standardpapper med glansig finish 235 g/m²
INGÅR  
Premiumpapper med glansig finish 350 g/m²
143 kr  
Premiumpapper med matt finish 300 g/m²
153 kr  
Premiumpapper av återvunnet material 270 g/m²
161 kr  
Blank baksida
INGÅR  
Svartvit baksida
179 kr  
Baksida i färg
196 kr  
Dokumentkorrektur (PDF)
INGÅR  
Logotypdesign
49 kr  
Hållare till avlånga flyers
100 kr  

Skapa ett matchande set!

Det är det lättaste sättet att skapa en enhetlig image till ett lågt pris.
Börja

Beskuren storlek

Stående

99 x 210 mm
1169 x 2480 pixlar

Liggande

210 x 99 mm
2480 x 1169 pixlar

Full storlek

Stående

102 x 213 mm
1205 x 2516 pixlar

Liggande

213 x 102 mm
2516 x 1205 pixlar
Färdiga layoter bör skapas i full storlek utan marginal för bästa resultat.
Förklaringar
Full storlek utan marginal
Skärkant
Säkerhetsmarginal
Utfall
Full storlek utan marginal (dokumentets originalstorlek)
102 x 213 mm
1204 x 2517 pixlar
* För att uppnå bästa resultat bör du skapa färdiga layouter i full storlek utan marginal.
Beskuren storlek (dokumentets storlek efter beskärning)
99 x 210 mm
1169 x 2480 pixlar
* Se till att hålla all text innanför säkerhetsmarginalen.
Upplösning
300 DPI

Fånga in nya kunder med informationsblad

Detta allsidiga marknadsföringsverktyg erbjuder en snygg layout som passar bra till prislistor, hämtmatsmenyer, evenemangskalendrar och massor av annat.

Du behöver inte oroa dig över designen heller – välj bara en av våra mallar (eller ladda upp din egen), lägg till egen text och välj matt eller glansig finish.

Här är några tips som hjälper dig att få ut mesta möjliga av informationsbladen:

• Gör framsidan enkel.Använd en lockande rubrik och slogan, men överväldiga inte läsarna med för mycket text.

• Definiera din målgrupp. Vad vill de veta? Vad motiverar dem och vad oroar de sig för? Genom att få klart för dig vad kunderna behöver är det lättare att välja vilken information du ska inkludera i informationsbladen.

• Punktlistor och fördelar.Vi rekommenderar att du använder baksidan av informationsbladet för att förmedla de främsta fördelarna med erbjudandet. Punktlistor gör det enklare att ta till sig denna information.

• Använd inspirerande bilder. En snygg, relevant bild får dina informationsblad att särskilja sig och förmedlar dessutom fördelarna med dina produkter eller tjänster. Se bara till att bilderna har hög upplösning så att de blir snygga i tryck och visar att ditt företag värderar kvalitet.

• Berätta för läsarna vad nästa steg är.Du får inte glömma att uppmana till handling. Oavsett om det handlar om att ringa för att få en offert eller att besöka din hemsida bör det vara tydligt vad nästa steg är.