Hastighet | Leveranstid | Pris |
---|---|---|
Express+ | 3 arbetsdagar | 190 kr |
Standard | 5 arbetsdagar | 80 kr |
Ekonomi | 10 arbetsdagar | 60 kr |
Leveranstider inkluderar behandling, utskrift, paketering och frakt och gäller för beställningar som genomförs innan 21.00. För beställningar som görs efter 21.00 räknas leveranstiden från följande arbetsdag.
Undantag
Observera att följande produkter alltid har specifika leveranstider:
- Fotoböcker: 11 arbetsdagar
- Reklamprodukter: 7–15 arbetsdagar (beroende på leveransadress och vilka produkter som har beställts)
- Set med varuprover: 5-10 arbetsdagar
Vanliga frågor och svar
Är min beställning spårbar?
Din beställning kan alltid spåras. Enda undantaget är om beställningen levereras till en postbox.
Hur får jag spårningsinformation? Var hittar jag den?
När din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse via e-post med uppgifter om leveransmetod, beräknat leveransdatum samt information om hur du kan spåra din beställning (om sådan finns tillgänglig). Du kan även öppna din orderhistorik för att leta upp spårningsinformation.
Vilka transportföretag använder ni er av?
Det beror på vilken leveranstid du väljer. Vilket företag som kommer att leverera just din beställning beror på flera olika faktorer, bland annat vilka produkter du beställt, din leveransadress, paketets storlek/vikt samt vilken leveranstid du valt.
Levererar ni till andra länder? Vilka länder levererar ni till?
Ja. Vi skickar gärna din beställning till andra länder – observera att ytterligare leveranskostnader tillkommer.
Vi levererar till: Australien, Belgien, Brasilien, Cypern, Danmark, Finland, Frankrike, Franska Guyana, Franska Polynesien, Gibraltar, Grekland, Grönland, Guadeloupe, Guam, Hongkong, Irland, Island, Italien, Jungfruöarna, Kanada, Liechtenstein, Luxemburg, Malaysia, Malta, Martinique, Mexiko, Monaco, Nederländerna, Norge, Nya Kaledonien, Nya Zeeland, Polen, Portugal, Puerto Rico, Réunion, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjeckien, Tyskland, USA och Österrike.
Vilken tid kommer min beställning att levereras?
Normalt sett sker alla leveranser under vanlig arbetstid från måndag till fredag. Dåligt väder och förseningar från transportföretagets sida kan naturligtvis inträffa, men om din beställning inte levereras i tid blir du inte nöjd, och då är inte vi heller nöjda. Kontakta oss så rättar vi till det.
Mitt paket skulle ha kommit idag, men jag har inte fått det än. Vad ska jag göra?
Paket delas ut fram tills klockan XX varje dag. Om klockan inte är XX än kan du se spårningsinformationen i din beställningshistorik under Mitt konto. Du kan också kontakta oss när du vill – vi hjälper gärna till.