Nu har vi börjat med leverans till fasta priser.
Oavsett hur många artiklar du beställer vet du exakt hur mycket det kommer att kosta. Du behöver bara välja någon av hastigheterna i kassan. 
EU Shipping

Hastighet Leveranstid Pris
Vårt snabbaste leveransalternativ 2 arbetsdagar 290 kr
Express+ 3 arbetsdagar 190 kr
Standard 5 arbetsdagar 80 kr
Ekonomi 10 arbetsdagar 60 kr


Leveranstider inkluderar behandling, utskrift, paketering och frakt och gäller för beställningar som genomförs innan midnatt. För beställningar som görs efter midnatt räknas leveranstiden från följande arbetsdag.



Undantag

Observera att följande produkter alltid har specifika leveranstider:

  • Fotoböcker: 10 arbetsdagar
  • Reklamprodukter: 7–15 arbetsdagar (beroende på leveransadress och vilka produkter som har beställts)
  • Adressetiketter: 5–10 arbetsdagar
  • Set med varuprover: 5-10 arbetsdagar

Vanliga frågor och svar

Är min beställning spårbar?
Det beror på transportföretaget, men om du väljer 2 eller 3 dagars leverans går den alltid att spåra.

Hur får jag spårningsinformation? Var hittar jag den?
När din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse via e-post med uppgifter om leveransmetod, beräknat leveransdatum samt information om hur du kan spåra din beställning (om sådan finns tillgänglig). I din beställningshistorik kan du också hitta spårningsinformation.

Vilka transportföretag använder ni er av?

Det beror på vilken leveranstid du väljer. Vilket företag som kommer att leverera just din beställning beror på flera olika faktorer, bland annat vilka produkter du beställt, din leveransadress, paketets storlek/vikt samt vilken leveranstid du valt.

Vilken tid kommer min beställning att levereras?
Normalt sett sker alla leveranser under vanlig arbetstid från måndag till fredag. Dåligt väder och förseningar från transportföretagets sida kan naturligtvis inträffa, men om din beställning inte levereras i tid blir du inte nöjd, och då är inte vi heller nöjda. Kontakta oss så rättar vi till det.

Mitt paket skulle ha kommit idag, men jag har inte fått det än. Vad ska jag göra?
Paket delas ut fram tills klockan 18.00 varje dag i din tidszon. Om klockan inte är 18.00 än kan du se spårningsinformationen i din beställningshistorik under Mitt konto. Du kan också kontakta oss när du vill – vi hjälper gärna till.