TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet
Hur lägger jag till en medarbetare (designer) på min Vista x Wix-webbplats?
Senast uppdaterat 30 augusti 2024

Följ nedanstående instruktioner om du vill ge en medarbetare (designer) tillgång till din Vista x Wix-webbplats för att göra designändringar:

  1. Logga in på ditt konto på VistaPrints hemsida.
  2. När du har loggat in håller du muspekaren över Mitt konto längst upp till höger.
  3. Klicka på Min digitala marknadsföring.
  4. Klicka på Hantera på Vista x Wix-hemsidans kort. (Då öppnas kontrollpanelen för din Vista x Wix-hemsida.)
  5. Klicka på Inställningar i den vänstra panelen.
  6. Gå till Roller och behörigheter i hemsidans kontrollpanel.
  7. Klicka på Bjud in personer.
  8. Ange följande e-postadress: [email protected].
  9. Välj rollen Hemsideshanterare.
  10. Klicka på Skicka inbjudan.

Ett e-postmeddelande skickas då till medarbetaren (designern) och du får ett meddelande när han/hon har accepterat inbjudan. 

Mer information om Vista x Wix-uppgraderingen finns i relaterade artiklar i vårt hjälpcenter.

Om du har några problem med att lägga till en medarbetare kan du kontakta oss här

Kontakta livekundsupport

Behöver du hjälp?

Oavsett vad du arbetar med så har vi någon som kan hjälpa dig från design till tryck.

Contact Us - Multiple channels available

Välj land

  • Sverige