Följ artikeln nedan för att boka om din tid om du har ett problem som skickades till Wix kundtjänst via en eskalering från vårt team och du sedan missade samtalet.
Steg 1:
Ett e-postmeddelande kommer att skickas till din mejlbox med information om att Wix har försökt ringa dig utan att lyckas. Den innehåller också en länk till chattroboten som du ska använda för att begära en återuppringning.
Steg 2:
Du kommer att dirigeras till Wix-roboten och därefter ska du logga in.
Steg 3:
Fyll i din e-postadress och ditt lösenord för VistaPrint.
Steg 4:
Från listan väljer du det ämne som sammanfattar din fråga.
Chattroboten kommer att ställa ytterligare frågor för att ditt ärende ska hamna på rätt ställe.
Steg 5:
Roboten kommer att föreslå en Wix-artikel som kan hjälpa dig med problemet. Skriv No (Nej) för att få kontakt med en Wix-specialist.
Steg 6:
Din lista över webbplatser visas – välj webbplatsen som du vill ha hjälp med.
Steg 7:
Om du vill boka om väljer du Be att bli uppringd nu. Tänk på att det på grund av servicenivåavtalet kan dröja upp till 24 timmar innan du blir uppringd.
Steg 8:
Beskriv ditt problem lite mer detaljerat för att ge ytterligare sammanhang. Du kan också bifoga skärmdumpar.
Steg 9:
Välj Be att bli uppringd nu för att skicka in återuppringningen.
Steg 10:
Lägg till ditt telefonnummer så skickas din förfrågan – en Wix-representant ringer dig inom 24 timmar!
Klicka här om du behöver hjälp!