Loading...

Brevpåsar

Nytt lågt pris
Skapa en enhetlig stil på alla onlinebeställningar. Tillverkad av 80 % återvunnen polyester. Finns i två storlekar.
Mer information
Loading options


Skapa förpackningar som de minns långt efter att de öppnat dem, med specialdesignade påsar för leverans.

  • Fem storlekar
  • Finns i svart och vitt
  • Två självhäftande remsor
  • Väder- och rivtåliga
  • Enfärgat tryck framtill
  • Återvunnen plast
  • Från 100 st.

Mjuk lättviktsförpackning

Skicka beställningar och marknadsför varumärket på samma gång. Brevpåsar är fantastiska och ett kostnadseffektivt sätt att få fart på leveranserna i din e-handel. Det mjuka materialet gör att du kan skicka massor av olika slags produkter, från kläder till accessoarer och andra lätta varor –utan extra förpackningar. Brevpåsar är också väder- och rivtåliga, vilket kan kännas extra tryggt. Ska du skicka större eller tyngre saker? Brevpåsar är bra att ha varorna i inuti den förpackning du skickar, och när du vill skilja olika varor i samma beställning åt.

Lättanvänd lösning

Våra brevpåsar är gjorda av 80 % återvunna material efter konsumentledet, med mjuk plast och LDPE-film (lågdensitetspolyeten). De har låg vikt och levereras med två självhäftande remsor: Använd den ena till att försegla brevpåsen, och skicka med den andra om kunderna behöver returnera något. Det är en omtänksam detalj som uppskattas av kunderna. Brevpåsarna finns i fem storlekar och med enfärgat tryck, så du kan designa brevpåsar med företagsnamnet, varumärke eller önskad design och göra ett långvarigt intryck på kunderna.

Ren och enkel design

Redo att börja skapa dina brevpåsar med eget tryck? Börja med att utforska vårt galleri med fullt anpassningsbara designmallar. (Eller använd uppladdningsalternativet om du redan har en färdig design.) När du har hittat en design du gillar kan du anpassa den efter din smak med de detaljer du tycker passar bäst. Vi tar hand om resten: professionellt tryck och leverans av din beställning. När dina e-handelspåsar med eget tryck levereras är det bara att börja använda dem.

Samarbeta med en designer

Låt oss designa åt dig

Nu slipper du gissa. Vi kan ta hand om hela designprocessen, från att brainstorma idéer till att leverera filerna till ditt konto.

Bannerbild för designtjänster

Vanliga frågor och svar

Brevpåsar passar bra att använda inuti förpackning och emballage, som en extra förpackning, men du kan också skicka varar direkt i brevpåsen. De här slitstarka brevpåsarna i plast passar fint när du ska skicka lättare varor och kläder, men om det är ömtåliga varor rekommenderar vi att du använder dem som en förpackning med ditt varumärke inuti den förpackning som ska skickas.

För närvarande går det bara att få tryck på framsidan på specialdesignade brevpåsar.

Våra brevpåsar är tillverkade av minst 80 % återvunnen plast efter konsumentledet.

Våra brevpåsar har verkligt låg vikt, ingen storlek väger mer än 0,03 kg. Se de olika vikterna nedan, men tänk på att de kan variera något mellan olika exemplar. 35 x 45 cm: 0,02 kg 40 x 50 cm: 0,027 kg
25 x 35 cm: 0,015 kg 17,5 x 25,5 cm: 0,01 kg 45 x 55 cm: 0,03 kg

Vadderade kuvert är plana och gjorda av papper, så de passar bättre när du ska skicka dokument. De är inte heller lika vattenavvisande och går enkelt sönder. Brevpåsar däremot, är mjuka, så du kan skicka fler slags varor i dem. Brevpåsar är också riv- och vädertåliga.

Ja, våra brevpåsar är återvinningsbara.

Alla våra brevpåsar klarar upp till 2,26 kg, oberoende av storlek.

Ja, alla våra brevpåsar matchar standardmått för paket som används av Royal Mail, DPD, InPost och DHL. Titta närmare i vår storlekstabell, där du hittar mer information.

På grund av kombinationen LPDE-film och plast som används till brevpåsar går det bara att trycka enfärgad grafik. Glöm inte det när du väljer design.

Återvunnet material efter konsumentledet betyder att en vara tillverkats, använts och sedan lämnats till återvinning av konsumenten. Sedan har materialet använts till att framställa en ny produkt. Vattenflaskor är exempel på återvunnet material efter konsumentledet.