TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet

Vi hjälper dig.

Varför fungerar inte mitt spårningsnummer?

När din beställning har behandlats skapas en fraktetikett och ett spårningsnummer tilldelas. Spårningsinformationen kanske dock inte visas omedelbart av flera skäl:

  • Paketet har inte hämtats ännu: Ibland genereras etiketten innan budfirman hämtar ditt paket.
  • Budfirman har inte skannat det ännu: Även om paketet har hämtats uppdateras spårningen inte förrän det har skannats på budfirmans sorteringsanläggning.

På grund av detta kan det ta upp till 24 timmar innan uppdateringar visas på budfirmans hemsida.

Vad ska jag göra?

Om det har gått mindre än 24 timmar sedan du fick ditt spårningsnummer:

  • Vänta ett tag tills budfirman har skannat paketet och uppdaterat spårningsinformationen. Det är troligt att ditt paket är på väg till budfirman eller fortfarande väntar på sin första skanning.

Om det har gått mer än 24 timmar och spårningen fortfarande inte är tillgänglig:

  • Du kan kontakta budfirman direkt för att få den senaste informationen.
  • Eller kontakta gärna vårt kundserviceteam – vi hjälper dig gärna!

Välj land

  • Sverige