TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet
Var är min beställning?
Senast uppdaterat 28 oktober 2025

När betalningen för din beställning har mottagits, skickar vi en beställningsbekräftelse till den e-postadress som är kopplad till ditt VistaPrint-konto. När din beställning skickas, får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer.

Du kan se din orderstatus 24 timmar om dygnet på sidan Beställningshistorik:

  1. Logga in på ditt VistaPrint-konto.
  2. Klicka på Mitt konto Beställningshistorik och efterbeställning.
  3. Alla dina beställningar hittills visas. Se fältet Status för att avgöra om din beställning har skickats – i så fall ser du även spårningsnumret.

 

Om något inte verkar stämma, kontakta oss så går vi till botten med det.

Kontakta livekundsupport

Behöver du hjälp?

Oavsett vad du arbetar med så har vi någon som kan hjälpa dig från design till tryck.

Contact Us - Multiple channels available

Välj land

  • Sverige