TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet

Vi hjälper dig.

Min beställning har inte kommit fram, vad kan jag göra?

Att få din beställning till dig inom den tid vi lovat är vår prioritet.

Om leveransdatumet har passerat och du inte har fått din beställning fyller du i dina uppgifter via supportflödet för beställningar så gör vi vårt bästa för att rätta till det.

Följ dessa steg för att begära hjälp:

  1. Öppna hjälpcentret och leta reda på avsnittet Behöver du hjälp med en nyligen gjord beställning? Börja här

Obs! Du måste logga in för att se beställningar.


  1. Välj en beställning: Om du redan är inloggad kan du välja en beställning. Klicka på Få hjälp med den här beställningen.


  2. Välj en åtgärd: Välj alternativet Jag vill be om hjälp med min beställning.


  3. Välj berörda produkter: Ange vilka produkter i din beställning som saknas eller inte har mottagits. Om hela beställningen berörs markerar du kryssrutan Välj alla produkter.


  4. Beskriv problemet: Välj ett problem i rullgardinsmenyn (t.ex. Produkter är försenade, saknas eller är felaktiga). Beroende på ditt val kan du kanske välja ett mer specifikt problem. Du kan också välja flera problem samtidigt och ge en detaljerad beskrivning.


  5. Ladda upp bilder: Om du inte har fått ditt paket kan du ladda upp högst fyra bilder eller skärmdumpar för att hjälpa oss med utredningen. Några exempel är din orderbekräftelse, leveransavisering eller annan relevant information. Detta hjälper oss granska ditt ärende på ett mer effektivt sätt. 


  6. Granska uppgifterna: Granska uppgifterna i din begäran och kontrollera att allt är korrekt. Klicka på Fortsätt till nästa steg.


  7. Välj en kontaktmetod: Välj hur du vill att vårt kundtjänstteam ska svara på din begäran. Alternativen kan inkludera uppringning, livechatt eller e-post.


Bekräftelse: Du kommer att se en bekräftelseskärm som meddelar att vi har mottagit din begäran. Du kommer också att få ett bekräftelsemejl när du har skickat in din begäran.


Välj land

  • Sverige