TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet
Kan jag uppgradera min leveranstid?
Senast uppdaterat 3 april 2025

I det ögonblick du skickar in din beställning börjar vi arbeta för att få den till dig så snabbt som möjligt, och den kan inte ändras. Vill du ha den ännu snabbare? Vi kan inte ändra leveranstiden för en befintlig beställning, men det kan vara möjligt att avbryta din ursprungliga beställning och använda handelskrediten till en ny beställning – med snabbare leverans.

Kontakta oss om du vill göra det.

Om du avbryter beställningen från din orderhistorik kommer återbetalningen att ske till betalningsmetoden som du använde. Läs artikeln Kan jag avbryta min beställning? om du vill få mer information om detta.

När ett tillgodohavande för beställningsbeloppet har lagts till på ditt konto kan du göra en ny beställning med det och välja en snabbare leveranshastighet.

Berätta för oss om du hellre vill att vi gör detta åt dig, så gör vi allt för att få din beställning till dig så snabbt som möjligt.

Kontakta livekundsupport

Behöver du hjälp?

Oavsett vad du arbetar med så har vi någon som kan hjälpa dig från design till tryck.

Contact Us - Multiple channels available

Välj land

  • Sverige