Att göra dig nöjd är vår främsta prioritet. Om du inte är nöjd med din beställning rekommenderar vi att du använder vårt supportflöde för beställningar. Det är den snabbaste metoden för att beskriva ditt problem och få den hjälp du behöver direkt från vårt hjälpcenter.
Följ dessa steg om du vill använda supportflödet för beställningar:
-
Öppna hjälpcentret och leta reda på avsnittet Behöver du hjälp med en nyligen gjord beställning? Börja här.
Obs! Du måste logga in för att se beställningar.
-
Välj en beställning: Om du redan är inloggad kan du välja en beställning. Klicka på Få hjälp med den här beställningen.
-
Välj en åtgärd: Välj alternativet Jag vill be om hjälp med min beställning.
-
Välj berörda produkter: Ange vilka produkter i din beställning som berörs av problemet. Om hela beställningen berörs markerar du kryssrutan Välj alla produkter.
-
Beskriv problemet: Välj ett problem från rullgardinsmenyn (t.ex. Jag är inte nöjd med produkten). Beroende på ditt val kan du kanske välja ett mer specifikt problem. Du kan också välja flera problem samtidigt och ge en detaljerad beskrivning.
-
Ladda upp bilder: Du kan ladda upp högst fyra bilder som visar produkten och problemet. Det hjälper oss med granskningen.
-
Granska uppgifterna: Granska uppgifterna i din begäran och kontrollera att allt är korrekt. Klicka på Fortsätt till nästa steg.
-
Välj en kontaktmetod: Välj hur du vill att vår kundtjänst ska svara på din begäran. Alternativen kan inkludera uppringning, livechatt eller e-post.
-
Bekräftelse: Du kommer att se en bekräftelseskärm som meddelar att vi har mottagit din begäran. Du kommer också att få ett bekräftelsemejl när du har skickat in din begäran.
Oavsett vilken kontaktmetod du väljer så ser våra kundspecialister att din begäran har kommit in via supportflödet för beställningar och har åtkomst till informationen som du har angett. Vi kommer att granska din begäran och svara, vanligtvis inom 24 timmar.
