Det kan hända att du får mer än ett paket även om du beställde allt samtidigt. Detta kan inträffa om:
-
Beställningen innehåller flera produkter eller många artiklar.
-
Beställningen innehåller produkter med olika leveranstider.
Att skicka produkterna separat hjälper oss att leverera dem snabbare och säkerställer att varje paket har en hanterbar storlek för dig och leveransteamet.
Om du har kontrollerat spårningsinformationen för alla paket och fortfarande tror att en del av din beställning saknas kan du rapportera detta problem via vår supportprocess för beställningar. Genom att följa flödet får du hjälp med att fylla i de uppgifter som våra kundspecialister behöver för att kunna hjälpa dig.
Följ dessa steg för att rapportera ett problem med din beställning:
-
Öppna hjälpcentret och leta reda på avsnittet Behöver du hjälp med en nyligen gjord beställning? Börja här. Du kan behöva logga in för att se beställningarna.
-
Välj en åtgärd: Välj alternativet Jag vill be om hjälp med min beställning.
-
Välj berörda produkter: Ange vilka produkter i din beställning som saknas eller inte har mottagits. Om hela beställningen berörs markerar du kryssrutan Välj alla produkter.
-
Beskriv problemet: Välj ett problem i rullgardinsmenyn (t.ex. Produkter är försenade, saknas eller är felaktiga). Beroende på ditt val kan du kanske välja ett mer specifikt problem. Du kan också välja flera problem samtidigt och ge en detaljerad beskrivning.
-
Ladda upp bilder: Du kan ladda upp högst fyra bilder som visar produkten och problemet.
-
-
Granska uppgifterna: Granska uppgifterna i din begäran och kontrollera att allt är korrekt. Klicka på Fortsätt till nästa steg.
-
Välj en kontaktmetod: Välj hur du vill att vår kundtjänst ska svara på din begäran. Alternativen kan inkludera uppringning, livechatt eller e-post.
-
Bekräftelse: Du kommer att se en bekräftelseskärm som meddelar att vi har mottagit din begäran. Du kommer också att få ett bekräftelsemejl när du har skickat in din begäran.