TillgänglighetHoppa till huvudinnehållet

Vi hjälper dig.

Vad ska jag göra om jag får ett skadat paket?

Om du får ett skadat paket anmäler du problemet via vårt supportflöde för beställningar som du hittar på sidan Hjälpcenter, så att vi kan hitta en lösning direkt.

Anmäl problemet genom att följa dessa steg:

  1. Öppna hjälpcentret och leta reda på avsnittet Behöver du hjälp med en nyligen gjord beställning? Börja här. Du kan behöva logga in för att se beställningarna.

  2. Välj en åtgärd: Välj alternativet Jag vill be om hjälp med min beställning.


  3. Välj berörda produkter: Ange vilka produkter i din beställning som saknas, är skadade eller inte har mottagits. Om hela beställningen berörs markerar du kryssrutan Välj alla produkter.


  4. Beskriv problemet: Välj ett problem i rullgardinsmenyn (t.ex. Produkterna är skadade). Beroende på ditt val kan du kanske välja ett mer specifikt problem. Du kan också välja flera problem samtidigt och ge en detaljerad beskrivning.
     

  5. Ladda upp bilder: Du kan ladda upp högst fyra bilder som visar produkten och problemet.
    Obs! Om du bifogar bilder på den skadade produkten hjälper det oss att granska och hantera ditt ärende på ett effektivt sätt.


  6. Granska uppgifterna: Granska uppgifterna i din begäran och kontrollera att allt är korrekt. Klicka på Fortsätt till nästa steg.


  7. Välj en kontaktmetod: Välj hur du vill att vår kundtjänst ska svara på din begäran. Alternativen kan inkludera uppringning, livechatt eller e-post.


  8. Bekräftelse: Du kommer att se en bekräftelseskärm som meddelar att vi har mottagit din begäran. Du kommer också att få ett bekräftelsemejl när du har skickat in din begäran.
     

Välj land

  • Sverige