Vi hjälper dig.

Jag har problem med att använda min rabattkod.

Det är frustrerande! Vi försöker att berätta varför koden inte fungerar i en felruta, men vi vet att det kanske inte är tillräckligt med information. Ta en titt på några tips för felsökning nedan, och om det inte löser ditt problem kan du kontakta oss.

  • Kontrollera att du har angett koden korrekt.
    Om du får ett felmeddelande som lyder: "Koden du har angett är ogiltig. Kontrollera koden och försök igen", kan koden vara felskriven. Om du fick koden via e-post, kopiera hela koden och klistra in den i kodrutan för att eliminera eventuella stavfel.

    • Kontrollera att du inte har satt ett mellanslag före, efter eller inom koden.
      Alla koder är en enda sträng och innehåller inga mellanslag. Om du lägger till ett mellanslag i början eller slutet, kommer vårt system inte att känna igen koden.

    • Om du skriver in koden manuellt, ska du vara medveten om att de inte är skiftlägeskänsliga och kan innehålla både siffror och bokstäver. Kontrollera att du använder rätt tecken eftersom noll och "O", fem och "S", åtta och "B" samt två och "Z" ofta förväxlas med varandra.

  • Kontrollera att koden inte har gått ut.
    Våra koder är begränsade till vissa datumintervall. Om du får felmeddelandet "Koden du angav är inte längre giltig", betyder det att kampanjen inte längre är tillgänglig.

  • Se över kodens begräsningar.
    För att säkerställa att alla villkor för ett specialerbjudande har uppfyllts, se över informationen om kampanjen. Vissa koder har minimikrav, begränsningar för specifika produkter, kan bara användas en gång eller innehåller andra villkor.

  • Kom ihåg att endast en kod kan användas per beställning.
    VistaPrint kan bara tillämpa en kod per transaktion. Om du redan har tillämpat en kod och sedan anger en annan kod som inte är giltig, tar vi inte bort den tidigare koden. Vi kommer att visa ett felmeddelande följt av meddelandet "Vi behöll din tidigare giltiga kod åt dig" ovanför kassaknappen.

Innan du skickar din beställning ska du kontrollera att slutpriset motsvarar dina förväntningar. Om det inte gör det, kontakta oss så löser vi det.