Hoppa till huvudinnehållet

Vi hjälper dig.

Var är min beställning?

När betalningen för din beställning har mottagits, skickar vi en beställningsbekräftelse till den e-postadress som är kopplad till ditt VistaPrint-konto. När din beställning skickas, får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer.

Du kan se din orderstatus 24 timmar om dygnet på sidan Beställningshistorik:

  1. Logga in på ditt VistaPrint-konto.
  2. Klicka på Mitt konto > Beställningshistorik och efterbeställning.
  3. Alla dina beställningar hittills visas. Se fältet Status för att avgöra om din beställning har skickats – i så fall ser du även spårningsnumret.

Har du inget VistaPrint-konto?

Oroa dig inte! Du kan fortfarande hitta din beställning:

  1. Gå till Hitta din beställning-sidan.
  2. Ange din e-postadress och ditt beställningsnummer och klicka på Fortsätt
  3. Alla dina beställningar hittills visas. Se fältet Status för att avgöra om din beställning har skickats – i så fall ser du även spårningsnumret.

Om något inte verkar stämma, kontakta oss så går vi till botten med det.